Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening van Beenhakkers Slagwerk – Trommelen.nu. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt contact opnemen via de contactpagina.

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Als de klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden kunt U zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten, deze zal gratis bemiddelen.
Controleer hier of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft.

Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door Stichting WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.

Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.


Kijk ook op de pagina Klantenservice.