Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening van Beenhakkers Slagwerk – Trommelen.nu. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt altijd contact opnemen via de contactpagina.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Als de klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden kunt U zich te wenden tot WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten, deze zal gratis bemiddelen.
Controleer hier of deze webwinkel een lopend lidmaatschap heeft.
Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ondernemer als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar UWEMAIL@uwwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Kijk ook op de pagina Klantenservice.

